Εκδρομικό: Πάρτε Τα Βουνά/Greek Trail 27-29/10/23

Εκδρομικό: Πάρτε Τα Βουνά/Greek Trail            27-29/10/23

Η εκδρομή μας ξεκίνησε στις 27/10 απο Αθήνα με κατεύθυνση το χωριό Άγιος Πέτρος στον Πάρνωνα. Το πρώτο βράδυ κατασκηνώσαμε σε ενα μικρό ξωκλήσι πολύ κοντά στο χωριό του Αγίου Πέτρου. Το μέρος ειδυλλιακό για camping με τα αστέρια να μας κρατούν συντροφιά όλη την νύχτα και να φωτίζουν όλες τις καστανιές που βρισκόντουσαν ολούθε γύρω μας. Ένα σκηνικό που δυστυχώς δεν έχουμε συνηθίσει στις μεγαλουπόλεις που ζούμε. Πήραμε προμήθειες από το τοπικό κατάστημα “delicatesen” του χωριού. Το επόμενο πρωί ήρθαν και μας βρήκαν δυο φίλοι απο τους greek trail και η παρέα μας μεγάλωσε. Ψήσαμε καφέ, φάγαμε κάτι γρήγορο και με γεμισμένα τα πνευμόνια απο φρέσκο αέρα, ξεκινήσαμε για το χωμάτινο εκδρομικό κομμάτι.

Από το ξωκλήσι ξεκινήσαμε μια κυκλική διαδρομή ώστε να κυκλώσουμε τον Πάρνωνα. Απο το Ξηροκάμπι πήγαμε προς Σίταινα, Καστανίτσα, Πλατανίτσα, έπειτα ανεβήκαμε στο καταφύγιο του Πάρνωνα και τελειώσαμε την πρώτη μέρα στο Μεγαλοχώρι. Όλη την διαδρομή μπορεί ο καθένας να την δει στο site των παιδιών του greek trail εδώ . Διανυκτερεύσαμε ξανά σε σκηνές στο εκκλησάκι μεταμόρφωση του Σωτήρος κοντά στο Μεγαλοχώρι. Η μέρα κυλούσε πανέμορφα με εξαιρετικές καιρικές συνθήκες και οι μηχανές αντηχούσαν ρυθμικά μέσα στο δάσος!

Την Τρίτη μέρα ξεκινήσαμε αφότου μαζέψαμε τις σκηνές για τον Μαίναλο! Αλλη μια μέρα ξεκίνησε ώστε να απολαύσουμε οδηγικά τα λιβάδια της περιοχής, στο δρόμο βρήκαμε πολλά πεσμένα κλαδιά αλλά δεν πτοηθήκαμε και συνεχίσαμε προς το ορειβατικό καταφύγιο Μενάλου. Τη διαδρομή μπορείτε να τη βρείτε και αυτή στο site των παιδιών εδώ

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό αλλά πάντα μπορείτε να δείτε και άλλες φωτογραφίες στα παρακάτω Links!

Πάρτε τα βουνά Greek Trail

SONY DSC

Leave your thought

Login

Register | Lost your password?